EŁ, moja wersja to:
1. k03s nie jest taka sama jak k04-01 i może to i hybryda, jak zwał tak zwał
2. K04-01 ma część ciepłą, czyli tą napędzaną spalinami taką jak k03s, więc można ją tam podłączyć plug&play
3. K04-01 ma inną część zimną niż k03s, czyli trzeba wymienić przepływkę i rurę do turbo oraz rurę do intercoolera
4. Co do tego gdzie montowali k04-01 to już sam zgłupiałem, ale prawie 100% pewny jestem, że jest to seryjna turbina i nie jest to jakaś samoróbka pt. połowa z takiej a druga połowa z innej.
Asem w temacie nie jestem i jest to moja interpretacja tego co usłyszałem, gdy kolega chciał rozgrzebać silnik 1.8T AUQ w swoim Leonie.
Peace!
1. k03s nie jest taka sama jak k04-01 i może to i hybryda, jak zwał tak zwał

2. K04-01 ma część ciepłą, czyli tą napędzaną spalinami taką jak k03s, więc można ją tam podłączyć plug&play
3. K04-01 ma inną część zimną niż k03s, czyli trzeba wymienić przepływkę i rurę do turbo oraz rurę do intercoolera
4. Co do tego gdzie montowali k04-01 to już sam zgłupiałem, ale prawie 100% pewny jestem, że jest to seryjna turbina i nie jest to jakaś samoróbka pt. połowa z takiej a druga połowa z innej.
Asem w temacie nie jestem i jest to moja interpretacja tego co usłyszałem, gdy kolega chciał rozgrzebać silnik 1.8T AUQ w swoim Leonie.
Peace!

Komentarz